O margica mica, mica…

Bine ati venit! De ce eu? De ce o margica? Stai si te gandesti la un moment dat…cine sunt eu, care e rostul meu pe aici, ce vreau eu de la viata asta… si alte intrebari existentiale care sigur v-au trecut prin cap la fiecare. Si mie, iata. M-am gandit ca poate gasesc un raspuns pe aici, scriind cate ceva si citind ce mai scriu altii.

Lumea asta e atat de mare si nu stiu cati dintre noi reusesc sa o cunoasca macar pe jumatate. Mie imi place sa calatoresc, sa aflu o multime de lucruri despre planeta asta uriasa, despre oamenii care o populeaza (sunt peste 6 miliarde, grozav de multi), despre civilizatiile care au trait inaintea timpurilor noastre si care au lasat atatea minuni in urma…Sunt atatea chestii de aflat si viata noastra e asa scurta, incat e pacat sa pierzi vremea cu lucruri banale. Sunt atatea carti de citit, atatea locuri de vazut, atatea povesti de auzit, incat imi pare rau ca nu am zece vieti! Dar cred ca trebuie sa ne multumim si cu una, singura si buna si sa incercam sa o facem cat mai frumoasa, sa invatam din experienta altora, sa ne imbogatim existenta cu minunatiile lasate de Dumnezeu si de oameni pe pamantul asta!

La urma urmei, suntem mici intr-o lume mare, dar ne putem umple sufletul si mintea cu ea si, cunoscand-o, sa devenim mari intr-o lume…mica!

Un comentariu

Din categoria eu si lumea

Un răspuns la „O margica mica, mica…

  1. ddan

    Nimeni nu a cucerit inca toata lumea si nici nu se va intampla vreodata, dar macar merita sa vezi; cat mai mult. E o experienta care nu se cumpara si nu se invata in scoli.

Lasă un răspuns

