Ora bilantului

Ma uit in urma si vad ca nu am mai scris pe blog de pe vremea cand Bucurestiul era cufundat in ceata pana la varful copacilor, chiar pana la antenele de pe cladirile cele mai mari. De atunci au trecut vreo doua saptamani, ceata s-a ridicat, a venit ploaia si frigul, iar iarna incearca sa-si intre in drepturi.

Se apropie sarbatorile, se simte in aer o agitatie, freamatul specific Craciunului. Toata lumea face cumparaturi, se inghesuie la cozi prin magazine, se bat pe locurile de parcare… La saloanele de frumusete e o nebunie, nu te mai poti programa la un coafat ca toate femeile s-au trezit acum, in prag de sarbatori ca trebuie sa se epileze, sa se tunda sau sa se vopseasca. Dar pana acum ce-ati facut? as putea intreba, numai ca si eu sunt femeie, asa ca intru in aceeasi oala… :))

Da, vin sarbatorile. Printre atatea probleme, imbulzeala, cadouri, cumparaturi (pardon, „febra cumparaturilor”), mai avem timp sa ne uitam putin la noi, in suflet, sa ne cercetam putin? Trece un an, vine altul…sa facem un mic bilant, ce-am realizat, ce am pierdut, ce ocazii am scapat, sa ne analizam esecurile si sa ne bucuram inca o data de victorii. Nu mai avem timp si de asta, dar daca am avea, ce am gasi acolo, in colturile sufletului? Eu as gasi… dar mai bine nu spun. Cred ca e o chestie personala, fiecare isi cunoaste cel mai bine implinirile, frustrarile, bucuriile, succesele, amintirile, regretle care il macina sau planurile care il entuziasmeaza. Putin din toate am si eu in tolba sufletului, ca fiecare.

Ce sa spun… trag linie si imi dau seama ca a fost un an bun si sper ca urmatorul sa nu fie mai prost. Halal optimism… Hai la multi ani si sarbatori fericite! Oricum, o sa mai scriu pana la Anul Nou…

Un comentariu

Din categoria de toate

Un răspuns la „Ora bilantului

  1. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Lasă un răspuns

