La munca

A trecut mai bine de o saptamana de cand ma aflu, cu acte in regula, in tabara PR-istilor. Deocamdata sunt inca la inceput, dar am invatat deja cateva lectii si mi-am demontat cateva iedei preconcepute pe care le aveam despre aceasta industrie si ce se intampla de fapt in PR.
Da, am trecut efectiv la munca. Incet, dar sigur. (Asta ca sa le raspund unora care mai cred ca stau si oftez inca dupa presa. Ce e drept, am oftat in primele zile, dar acum m-am obisnuit :)) Sunt atatea de facut, atatea de invatat, iar orele unei zile parca nu ajung…minutele conteaza, timpul se masoara altfel – trece incet, dar totusi cu mare viteza – pentru ca trebuie sa faci multe chestii repede. Aici nu ma refer numai la mine, ci si la colegi, ce vad ca se intampla in jurul meu. Acum presa mi se pare o jucarie…Si acolo era presiunea timpului, dar ma concentram pe un subiect, aflam faptele din mai multe surse…si apoi scriam….pana la ora X, termenul limita. Aici intr-un X termen limita trebuie sa faci mai multe lucruri, sa te asiguri ca ai trimis si la client nush ce material, ca ai primit feedbak de la alt client, ca ai rezolvat problema cutare cu comunicatul, cu evenimentul care se intampla peste o saptamana, dar de fapt daca nu ai facut azi acel lucru pt eveniment, maine e deja tarziu…si cate si mai cate…

Lucrurile se misca rapid si tu trebuie sa te misti odata cu ele, altfel ramai in urma si pierzi intrecerea. Totul se verifica cu multa, foarte multa atentie, nimic nu scapa asa, oricum… E o munca serioasa si minutioasa, care se petrece intr-un ritm ce mi se pare mai alert decat in presa. OK, poate nimic nu se compara cu o stire care trebuie transmisa in timp real. Dar in PR lucrurile stau cam la fel, numai ca in acel timp real ai mult mai multe lucururi de facut, ca sa zic asa, mai multe stiri de trasnmis 🙂
Dar e frumos, e palpitant, imi place. Sper sa invat cat mai repede, cat mai multe si sa fac totul bine 🙂

6 comentarii

Din categoria de toate

6 răspunsuri la „La munca

  1. las ca vezi tu relatie cu presa cand treci la clienti 😀

  2. Ma bucur tare mult ca iti place. Esti pe drumul cel bun spre „i love my job”! In plus, sunt convins ca ai sa inveti mai repede decat te astepti! 🙂

  3. Bun venit in tabara noastra. In ceea ce priveste relatiile cu media, cred ca o performanta e sa poti face chiar ceea ce faceai inainte. Adica sa creezi subiecte si sa le exploatezi cu fler si talent jurnalistic.

    Mult succes!

  4. Alex Filip

    Nice new layout!
    Astept cu nerabdare noile post-uri 🙂

  5. ei? cum e? a meritat saltul?

Lasă un răspuns

