Parfum de tei

Nu am mai scris de atata timp pe blog incat credeam ca am uitat si parola pentru a ma loga 🙂 … Asta e, incerc sa repar greseala 🙂 M-am gandit de ceva vreme despre ce vreau sa scriu, dar nu am avut timp. Acum vreo doua saptamani voiam sa va intreb daca ati observat ca au inflorit teii… Pana acum sigur ati obsevat cu totii 🙂 E o nebunie, cum pot sa miroase copacii astia! Te imbolnavesti!

Vreo saptamana am stat la niste prieteni in alt cartier, unde blocurile sunt inconjurate de tei, multi tei. Cand veneam seara acasa nu imi venea sa cred, ma simteam ca in povesti… de atata parfum! Mi se parea ca sunt intr-o mare ceasca de ceai de tei… si era atat de bine, de placut 🙂

Asta e perioada anului pe care o iubesc cel mai mult, cand infloresc teii. Parfumul lor imi aduce aminte de copilarie, de sfarsitul anului scolar, cand parintii mei ieseau seara sa rupa cateva frunze de stejar ca sa ne impleteasca coronitele pentru serbarea de final:) Si mirosea a tei in tot cartierul, in tot orasul! Era de vis… Asa frumoasa era si copilaria, simpla si curata ca mirosul teilor… Asa ma simt si eu in fiecare an cand infloresc teii. 

2 comentarii

Din categoria de toate

2 răspunsuri la „Parfum de tei

  1. iohanna, sigur parfum de tei trageai pe nas ? 🙂

  2. Pingback: petocuri

Lasă un răspuns

