Mai usori, mai sanatosi

Cine macar o data in viata nu a simtit ca e prea gras, ca ar vrea sa mai dea jos macar vreo 3-4 kg ca sa incapa mai bine in haine si sa se simta in largul sau ? 🙂 Cred ca fiecare am avut la un moment dat o perioada de genul asta. Eu am avut chiar mai multe 🙂 In ultima jumatate de an am reusit sa slabesc 10 kg si ma simt excelent.

Luna asta a fost declarata luna impotriva obezitatii, in care toti suntem invitati sa facem ceva pentru sanatatea noastra: daca suntem mai plinuti, sa constientizam lucrul asta si sa vrem sa imbunatatim situatia, iar daca avem o greutate normala, sa ii sustinem pe cei care nu au aceeasi bucurie sa faca ceva pentru asta. Maine dimineata ma voi duce sa alerg la crosul impotriva obezitatii – pe soseaua Kisselef. Chiar daca nu am antrenament si nu sunt eu prea sportiva de felul meu, macar acolo cateva sute de metri o sa ma straduiesc sa fug 🙂 Putina miscare nu strica nimanui.

Pentru o viata mai usoara si mai sanatoasa! 🙂

6 comentarii

Din categoria de toate

6 răspunsuri la „Mai usori, mai sanatosi

  1. Uite eu unul nu am avut niciodata kilograme in plus. Ba din contra! As vrea sa mai pun cateva pe mine, dar nu vor sa se aseze! 🙂 Cu toate astea, constientizez problema supraponderalitatii si de aceea uite ca lupt pentru ai face pe oameni sa adopte un stil de viata sanatos!

  2. a-i face 😛 oups! my bad!

  3. Hei, nu-i bai de exprimare, am inteles 🙂 Eu cred ca e o chestie tare ca si oamenii care nu sunt obezi, supraponderali si nu au avut niciodata in viata lor probleme cu greutatea sunt dispusi sa ofere un exemplu celor din jur si sa ii ajute pe cei care sufera din cauza obezitatii. Si un sfat e binevenit oricand 🙂

  4. Eu am avut intotdeauna cel putin 5 kg in plus peste greutatea ideala si stiu cum este… Nu stiam ca e luna dedicata luptei impotriva obezitatii – iata ca a si trecut si n-am facut nimic in sensul asta… dar ma pregatesc! Iar postul tau ma incurajeaza.

    Ai alergat?

  5. Da, Smilla, am alergat cei 2 km, cat a fost traseul. Nu a fost prea usot pt ca nu am antrenament…in general nu sunt o persoana sportiva, nu prea fac miscare, desi ar trebui 🙂 Iar in legatura cu kilogramele in plus… iti recomand sa intri pe http://www.reductostart.ro ca sa afli mai multe si despre cros si despre slabit 🙂 Oricum, eu cred ca atunci cand iti doresti cu adevarat sa faci ceva – respectiv sa slabesti – trebuie sa treci la treaba cat mai curand cu putinta si sa nu amani pe maine, pe poimaine :)cum spuneam si in post, eu am slabit 10 kg si ma simt bine 🙂

  6. Pingback: pe tocuri

Lasă un răspuns

