In vacanta

In sfarsit a venit si mult asteptata vacanta! Doua saptamani batute pe muchie 🙂 Nici nu imi aduc aminte de cand nu mi-am mai luat concediu in august….cred ca niciodata :)) Intotdeauna am asteptat toamna pentru a pleca la mare sau la munte… i-am lasat pe alti colegi sa isi ia vacanta inaintea mea ca eu sa plec la urma in concediu, sa ma bucur pe deplin de timpul liber. Acum parca nu stiu ce sa fac cu cele 2 saptamani in mijlocul verii… Ca niciodata, nu am planificat nimic si nu am nimic pregatit – nici o excursie, nici o calatorie prestabilita… Mi-ar placea foarte mult sa merg la munte, sa mai vad niste locuri de-ale noastre, undeva unde nu am mai fost. Cum ar fi la Cozia, in Arges, pe Valea Oltului, pe Transfagarasan sau la Castelul Huniazilor. Sunt locuri pe care nu le stiu si tare as vrea sa le vad. Nu stiu daca voi reusi in acest concediu (din motive obiective), dar trebuie sa ajung o data sa le vad 🙂 Neaparat 🙂

Ce o sa fac in vacanta? hmm… O sa imi vizitez parintii si bunica – si asa ne vedem destul de rar – o sa ma odihnesc, o sa citesc o carte buna (sau mai multe) si o sa particip la un curs 🙂 Ca sa ma perfectionez si in timpul liber (de data asta, intr-ale vietii…sau, mai bine zis, in propria-mi persoana 🙂 )Si sa nu uit, o „excursie” la munte, la cabana socrilor mei. Frumos, abia astept! Sa inceapa vacanta!

5 comentarii

Din categoria de toate

5 răspunsuri la „In vacanta

  1. socrii tai inchiriaza cumva camere pe acolo ? ca am auzit ca e frumos 😉
    macar o camera, cu recomandare din partea voastra 🙂

  2. Nici o problema, la cerere te luam cu noi in urmatoarea excursie. Ce zici de saptamana viitoare? 🙂 Lepsa…suna bine, nu? 🙂

  3. de saptamana viitoare sunt si eu in concediu si deja am planificarile facute 🙂
    cum e vremea in septembrie acolo ? 🙂

  4. Foarte placuta, numai ca mai ploua… iti recomand o umbrela si haine ceva mai groase 🙂

  5. dupa un an de munca , ce drag si mult asteptat e concediul .. sper sa citesc multe lucruri noi si interesante cand te vei intoarce din concediu 😛

Lasă un răspuns

