Luna teilor

Au inflorit din nou teii. A venit iarasi vremea lor, vremea parfumului, luna florilor galbene, cu miros innebunitor de dulce. Cum scriam si anul trecut, perioada asta a anului mi se pare deosebita. Am impresia ca acum orice e posibil, ca viata incepe, ca e momentul de glorie al naturii, punctul culminant al primaverii, o explozie de bucurie si de viata!

Parfumul de tei tine vreo luna, copacii parca infloresc pe rand in fiecare cartier, pe fiecare strada, iar mirosul lor puternic iti patrunde pana in suflet. Ce pacat ca internetul nu poate transmite si parfumuri… as incarca aici un fisier cu mireasma proaspata de tei culeasa de pe strada mea si v-as invita sa ii dati fwd si sa o descarcati pe calculatoarele voastre, sa va umple biroul si casa de aroma placuta, de viata, de bucurie si dulceata!

Pot doar sa va invit la o plimbare prin oras, prin parcuri, pe bulevardele cu tei, sa gustati parfumul, sa sorbiti mirosul si sa traiti magia primelor flori de tei din acest an!

Au inflorit teii!

Un comentariu

Din categoria eu si lumea

Un răspuns la „Luna teilor

  1. teii trebuie sa fie infloriti deja dar este o mare responsabilitate sa ai grija de un tei pt ca ru am acasa 2 tei si ii am in curte dar eu le dau in fiecare zi pt eu stau bulgaria si acolo nu prea ploua dor odata pe an ploua .Eu sunt din Romania mam mutat acum doua zile si mia fost greu sa parasesc Romania dar am zis ca e o tara proasta si poluata asa ca nu mia fost dor de ramania….

Lasă un răspuns

