THE PRACTICE – cea mai buna agentie de PR din Europa

Agentia de PR THE PRACTICE a castigat aseara cea mai inalta distinctie la European SABRE Awards.

Am ramas adanc impresionata sa aflu aceasta minunata stire – am vazut mai intai pe messenger la fostii mei colegi de la The Practice, apoi am citit aici. Pe scurt, The Practice a luat platina pentru Cel Mai Bun Program de PR al anului pentru componenta de PR a campaniei Ziua Barbatului 2007 – Bergenbier/InBev Romania.

Tot ce pot sa spun este FELICITARI! Felicitari din inima pentru fostii mei colegi – am avut onoarea sa lucrez anul trecut cu ei la TP. Stiu ce a insemnat aceasta campanie pentru agentie, cata munca, cata energie, pasiune si suflet a pus acolo Oana pentru acest proiect si stiu cat inseamna acest premiu pentru ei.

FELICITARI Oana, felicitari Gabi, felicitari intregii echipe! Sunteti o forta, o agentie de exceptie si meritati pe deplin aceasta recunoastere!

BRAVO THE PRACTICE!

Scrie un comentariu

Din categoria eu si lumea

Lasă un răspuns

