Will you be there?

Asta era intrebarea lui Michael Jackson intr-unul din cantecele sale, poate cea mai sensibila, cel mai duioasa si mai blanda melodie din tot repertoriul sau…

In aceste zile toata lumea asculta melodiile lui pe Internet, pe discuri, casete, CD-uri, Ipod-uri, la radio, la TV, peste tot. Daca cineva ar fi planuit sa il readuca pe Michael in atentia publicului din nou, nimeni nu si-ar fi imaginat o campanie de marketing mai buna, cu mai mult succes. Din pacate, e sumbru si foarte trist motivul pentru care toata planeta il asculta astazi pe Michael. Este un succes gol, lipsit de stralucire, plin de lacrimi si multa durere. Caci el nu mai este…

Ascult si eu acum aceasta  melodie si nu imi vine sa cred cat de mult se potriveste cu momentul asta… „Will you be there?” se intreba Michael. Poate nici nu ar trebui sa spun mai multe, ci doar sa astern aici versurile, savedeti singuri la ce ma refer…

Hold me
Like the river Jordan
And i will then say to thee
You are my friend

Carry me
Like you are my brother
Love me like a mother
Will you be there?

When weary
Tell me will you hold me
When wrong, will you scold me
When lost will you find me?

But they told me
A man should be faithful
And walk when not able
And fight ‘till the end
But i’m only human

Everyone’s taking control of me
Seems that the world’s
Got a role for me
I’m so confused
Will you show to me
You’ll be there for me
And care enough to bear me

(Hold Me)
(Lay your head lowly)
(Softly then boldly)
(Carry me there)

(Lead me)
(Love and feed me)
(Kiss me and free me)
(I will feel blessed)

(Carry)
(Carry me boldly)
(Lift me up slowly)
(Carry me there)

(Save me)
(Heal me and bathe me)
(Softly you say to me)
(I will be there)

(Lift me)
(Lift me up slowly)
(Carry me boldly)
(Show me you care)

(Hold me)
(Lay your head lowly)
(Softly then boldly)
(Carry me there)

(Need me)
(Love me and feed me)
(Kiss me and free me)
(I will feel blessed)

In our darkest hour
In my deepest despair
Will you still care?
Will you be there?
In my trials
And my tribulations
Through our doubts
And frustrations
In my violence
In my turbulence
Through my fear
And my confessions
In my anguish
And my pain
Through my joy
And my sorrow
In the promise
Of another tomorrow
I’ll never let you part
For you’re always in my heart.

Da, Michael, vom fi acolo. Suntem acolo. Cu totii. Langa tine. Cu sufletul, cu mintea, cu amintirea ta, cu bucuria pe care ne-ai daruit-o prin cantecle tale, cu tristetea pe care ne-o loasi prin disparitia ta.

WE ARE THERE. AND YOU ARE HERE, WITH US!

9 comentarii

Din categoria eu si lumea

9 răspunsuri la „Will you be there?

  1. Irina

    Am incremenit cand ascultat prima data aceastamelodie-rugaciune. ce SUFLET mare , trist si sensibil trebuie sa fii sa compui o astfel de rugaciune. Vreau sa cred ca acesta a fost adevaratul Michael. Are cineva o traducere in romana a versurilor?

  2. Da… azi suntem cu totii acolo… sa-l ascultam iar, sa-l iubim cum l-am iubit candva… sa ne umplem sufletele de bucuria pe care o transmite fiecare vers al acestui zeu… caci adevaratul Michael asta a fost… un zeu.
    Pacat ca nimeni n-a fost acolo in ultimul deceniu…
    Pacat ca dam iar dovada naturii noastre umane, limitate… si apreciem cu adevarat abia dupa ce pierdem ceea ce am avut.
    Candva Michael a avut nevoie de noi
    ” Lift me
    Lift me up slowly
    Carry me boldly
    Show me you care ”
    …si noi… am ales sa ne amuzam ca-i pica nasul, sa-l aratam cu degetul si sa strigam ” pedofilul !! ” si ” Jacko „.
    Din fericire, de fiecare data cand vom avea nevoie ( si… nu de putine ori… o sa avem )… Michael o sa fie acolo.

  3. roxy

    Vom fi mereu cu sufletul alturi de tine michael. Ne vom ruga la dumnezeu pentru sufletul tau. Dumnezeu sigur ne va asculta. te vom iubi mereu . in inima noastra vei fi vesnic viu.

  4. elena

    michael a fost si va ramane cel mai bun cantaret si compozitor de muzica pop!pacat ca l-am apreciat abia dupa ce a murit.eu inainte ca el sa moara am auzit de el,dar numai lucruri rele si nu m-am interesat de muzica lui.atunci cand se vorbea de muzica lui eu inca nu ma nascusem ca am doar 15 ani,si dupa ce a murit s-a dat si la radio si la tv muzica lui.dupa ce am auzit-o am zis ca clar el este cantaretul meu preferat,toti ceilalti nu se compara cu michael!
    Michael nu va fi uitat niciodata!

  5. Eliza

    MICHAEL a fost, este si va fi CEL MAI IUBIT OM DE PE PAMANT.
    Michael este lumea mea.
    El este lumea in care am crescut si lumea in care am sa mor. Fara el, e mereu intuneric, e frig, e ceata, e durere, e planset, e suspin , e frica si … si un ocean de lacrimi.
    El este TOTUL, restul e … tacere, tacere.

  6. …Michael Jackson …a fost acolo cand ai avut nevoie de cineva pe care sa te sprijini…te-a ajutat fara sa iti ceara nimic la schimb …poate doar un zambet si o maingaiere….iar voi…oamenii rai….ati zis ca este pedofil…ca ii cade nasul in ciorba…aceste vorbe mi-au picat grele la suflet…eu am crezut mereu in el…este si a fost si va fi mereu un suflet nevinovat …cand le vorbesc oamenilor despre el…colegilor de clasa…imi spun ca parca vorbesc de un inger…pai da …el chiar afost un inger in tot acest iad ….a venit pe lume iubit si a plecat si mai iubit …de toata planeta…el cerea la schimb un zambet ….estea in viata mea o durere ingrozitoare ca tu te-ai dus si canti cu ingerii acolo sus….dar in fiecare seara cand ma uit pe geam si privesc stelele si luna imi apari in gand si te iubesc din ce in mai mult…..forever in my heart because you are my angel!!! I loove you so much!!!!

  7. iulia

    sunt distrusa…………….michael in fiecare ziii te simt tot mai departe daca ai putea veni inapoi ar fi perfect te iubesc mereu vei fi regele meu

  8. Maria - Bucuresti

    … INGERII NU MOR!… (04.07.2009)

    Intr-o zi frumoasa de vara, Dumnezeu privea peste Pamant… A vazut si bune, si rele; si frumoase si urate. A privit… a tot privit si a hotarat. A chemat pe Arhanghelul Mihail si i-a spus ceva la ureche. Si dorinta lui Dumnezeu deveni realitate.
    Pe Pamant s-a coborat un CHIP DUMNEZEESC…. cu un glas INGERESC. Si Dumnezeu a poruncit parintilor sai muritori sa-i dea numele MICHAEL…
    Iar lui Michael, Dumnezeu i-a poruncit sa mearga si sa cante printre muritori, si GLASUL INGERESC a inceput sa fie auzit prin lume. Si de cate ori INGERUL canta, omenirea uita de tot ceea ce era rau. Dupa un timp, rau-voitorii (chiar cei ce se aflau prin preajma INGERULUI MICHAEL) au incercat de nenumarate ori sa-i reduca GLASUL INGERESC la tacere. De fiecare data, Dumnezeu il salva. Si mereu cu ochii in lacrimi si cu sufletul sfasiat de durere pentru ca nimeni nu-l putea intelege, GLASUL INGERESC continua sa transmita muritorilor mesaje de PACE. INGERUL MICHAEL plangea de durere, dar continua sa cante.
    Si intr-o zi de iunie, suparat tare pe omenire, Dumnezeu a hotarat sa-si cheme LA EL GLASUL INGERESC.
    Si inima hartuita si rapusa de durere a INGERULUI MICHAEL s-a incapatanat sa mai bata, iar GLASUL INGERESC nu s-a mai auzit…
    Atunci omenirea a inceput sa-l caute, sa-l strige, sa-l implore sa mai ramana putin. INGERUL MICHAEL, suflet nobil si iertator ar mai fi vrut sa mai zaboveasca putin… Dar DUMNEZEU a vrut sa dea o lectie si o pilda omenirii.
    …L-a pus usor in palma sa si a chemat pe toti ceilalti INGERI sa-l ocroteasca…
    … INGERUL MICHAEL sleit de puteri si rapus de oboseala ultimului cantec, si-a inclinat capul, a zambit multumit ca-si implinise menirea cu care fusese harazit si a adormit… PUTIN…
    Atunci cand va fi odihnit pe deplin si numai daca vom fi mai buni, poate DUMNEZEU se va milostivi de noi SI NI-L VA TRIMITE INAPOI…
    Pana atunci DUMNEZEU IL TINE IN PALMA MAINII SALE, IAR INGERII IL VOR OCROTI MEREU….
    SOMN USOR SI VISE PLACUTE, INGERE MICHAEL si-ti multumesc in numele intregii omeniri pentru tot ceea ce ai facut pe Pamant. Si tot in numele omenirii, te rog ne iarta pacatele savarsite fata de tine…
    SI EL NE-A IERTAT… SI DOARME…
    … PENTRU CA INGERII NU MOR!…
    … NUMAI NOI, DE DORUL LOR!…

  9. Maria - Bucuresti

    Luni.10.08.2009
    13,09
    MESAJ CATRE KATHERINE

    I. Maicuta pamanteana, nu plange-a mea plecare.
    Eu sunt aici, alaturi si te veghez mereu.
    De prunc si pana astazi fost-ai o alinare
    Si cantecul de leagan e chiar sufletul meu.

    II. Eu n-am plecat cu voia de-aici de langa tine.
    Tatal Ceres si Maica Divina m-au chemat.
    Si sterge lacrima ce-n colt de ochi iti vine!
    Si roaga-te cu mine, asa cum ne-am rugat!…

    III. Maicuta pamanteana, aici e-asa de bine
    Si Locurile Sfinte acum sunt casa mea.
    Si cantecu-mi divin ajunge pan*la tine
    Asculta-l cu-al tau suflet! E rugamintea mea…

    IV. Maicuta pamanteana imi iart-acum greseala
    Ca am plecat degraba, ca un cuvant n-am spus
    Si iarta-mi stangacia, si iarta-mi repezeala
    Dar am plecat ca Inger iubit al lui Iisus.

    V.Maicuta pamanteana, nu plange-a mea plecare.
    Eu sunt aici, alaturi si te veghez mereu.
    De prunc si pana astazi fost-ai o alinare
    Si cantecul de leagan e chiar sufletul meu.
    –––––––––––––––––––––––

Lasă un răspuns

