Sa se astearna iubirea!

michael-jackson_47713263

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S-a dus Michael… S-a stins o stea… Nici nu s-a terminat bine cu funeraliile sale – fanii inca organizeaza ceremonii de comemorare, iar trupul sau nu si-a gasit inca odihna pe acest pamant – ca presa intoarce viata sa privata pe toate partile. Inante de moartea sa se vorbea putin de Michael, jurnalistii aproape ca il uitasera. Rar se mai scria cate ceva si de obicei erau barfe sau comentarii rautacioase.  Probabil ca se asteptau concertele sale programate la Londra. Iar daca acestea nu s-ar fi ridicat la nivelul de stralucire din turneele anterioare ale megastarului – Dangerous sau History – presa l-ar fi comentat, l-ar fi demontat si i-ar fi pus si cruce. Oricum era ultimul turneu, era cantecul de ramas bun, era retragerea in glorie.

Acum jurnalistii nu mai au ce sa descoase, decat viata starului, ce a ramas in urma lui. Cate medicamente lua? Daca era dependent de somnifere, analgezice, antidepresive sau anestezice… Ai cui sunt copiii sai si cine va obtine custodia finala? Unde va fi ingropat trupul sau… daca va fi inhumat sau incinerat… Am auzit azi la radio si o stire potrivit careia Michael lua 10 pastile de Xanax pe noapte ca sa doarma. 10 pastile!!!! Ma mir ca se mai trezea a doua zi!

Oameni buni, jurnalisti profesionisti ce sunteti, ma intreb si va intreb: mai exista oare verificarea informatiei, a surselor, mai exista etica profesionala, mai exista simtul raspunderii fata de cititori, fata de public, mai exista echilibru in meseria de ziarist? Se pare ca ne luam, creduli, dupa toate zvonurile si le dam repede pe goarna, pe site, pe undele radio sau la TV, repede, sa nu ne-o ia altii inainte, sa avem exclusivitate! Da, cunosc acest microb, sunt jurnalist. Si eu am mandria si bucuria de a da prima o stire, ma bucur cand aflu ceva la prima mana, dar… ma intereseaza ca ea sa fie justa, corecta, cat mai aproape de adevar, de realitate. Este si o parte a presei profesionista si cu mult simt al raspunderii, insa sunt si multi jurnalisti care sacrifica autenticitatea si veridicitatea informatiei de dragul audientei si al exclusivitatii.

Imi pare rau si regret drama, teatrul care se pune acum in scena dupa disparitia unui mare artist. Pe podiumul ramas gol au sosit paparazzi si hienele insetate de senzational, care scriu tot ce aud, fara sa verifice temeinic. „Avem in exclusivitate o copie a certificatului de deces al lui MJ”! Grozav! „Michael era dependent de somnifere!”, striga alte site-uri. Bun. Si ce diferenta face asta? Oare chiar conteaza? Chiar inseamna ceva in comparatie cu muzica si talentul lui Michael, in balanta cu mesajul pe care l-a transmis prin cantecele sale, tot timpul…? Prin operele de caritate, prin donatii, prin gesturile sale umanitare, prin zambetul si dragostea sa fata de pamant, de copii, de oameni?

Nu conteaza. Lasati cortina sa cada peste viata sa privata. Ce descoperim acum nu arata decat suferinta sa, durerea unui om haituit de presa, nedreptatit, improscat cu noroi, care voia sa se apere si nu avea putere sa strige… decat prin muzica. Lasati perdeaua amintirilor sa cada, lasati iubirea, admiratia si recunostinta sa invaluie memoria lui, opera lui, cantecele sale, mesajul lui de pace si dragoste!

Hai sa aratam onoare si respect pentru cine a fost cantaretul MJ, regele pop-ului, omul Michael Jackson, tatal si copilul din Neverland. Hai sa ii omagiem memoria si sa il pastram in inimile noastre asa cum ni-l amintim, asa cum l-am iubit cu totii, fanii sai!

Un comentariu

Din categoria eu si lumea

Un răspuns la „Sa se astearna iubirea!

  1. Maria - Bucuresti

    JOI, 08.10.2009
    03.47 – 04.05
    NICICÂND…

    I. Nicicând nu am să-ţi spun „La Revedere!”
    Şi nicicând „Bun rămas!” nu am să-ţi spun
    Şi-am să-ţi ascult mesajul cu plăcere
    Şi mă opun oricărei guri de tun…

    2. Nicicând nu am să-ţi spun că ai vreo vină,
    Nicicând nu am să-ţi spun unde-ai greşit…
    Tu pentru mine-ai aură divina
    Chiar daca drumul ti l-ai rătăcit…

    3. Nicicând uitării nu te-oi da vreodată
    Şi nicicâd întrebări nu am sa-ţi pun.
    Dar de-am gresit, te rog, frate, mă iartă
    Şi mă opun oricărei guri de tun…

    4. Nicicând de ură n-am să vorbesc vreodata
    Trădarea nu va fi nicicând de partea mea
    Iar de-am greşit, frate, te rog, mă iartă!…
    Ce pot sa fac ca sa ma poţi ierta?

    5. Nicicând nu am să-ţi spun „La revedere!”
    ŞI nicicând „Rămas bun!” nu am să-ţi spun…
    Şi-am să-ţi ascult mesajul cu plăcere
    Şi mă opun oricărei guri de tun…
    ………………………………………………………………

Lasă un răspuns

