Miss Perfumado – povestiri cu si despre femei

Miss Perfumado1Ce mai citesc… Dupa ultima Seara de lectura, unde am vorbit de Istoria cuceririi amoroase, ne-am imprietenit cu dl Bedros Horasangian, invitatul nostru la eveniment. Si am inceput sa citesc minunatele lui povestiti cu si despre femei din „Miss Perfumado si alte femei” – editura Leda. Am citit MARISA (o puteti citi si voi in serial pe 121.ro) si mi-a placut mult. Imi place stilul – pur si simplu parca ar fi scris o femeie cartea, nu un barbat 🙂 Dl Bedros reuseste sa surprinda toate gandurile, framantarile si micile „trancaneli” interioare ale femeilor – doamnelor, suntem portretizate si pictate la fix in „Miss Perfumado…” !

Ce mai … va invit sa cititi cartea si sa cititi, in serial, cateva povestiri din Miss Perfumado pe 121.ro. Saptamana asta – prima parte din MARISA. Scrie cum se termina povestea si pune intrebari autorului – Bedros raspunde in direct pe 121.ro 🙂

Lectura placuta!

Un comentariu

Din categoria eu si lumea

Un răspuns la „Miss Perfumado – povestiri cu si despre femei

  1. Buna Iohanna,
    Am citit postul tau despre Miss Perfumado si mi-a ramas in minte interogatia ta: cum poate Bedro Horasangian sa scrie atat de bine, ca si cand ar fi o femeie? Recunosc, am citit cu scepticism remarca, dar am continuat sa citesc si mi-a placut cum l-ai recenzat. Dupa o zi de sambata in care mi-am pus viata si sertarele in ordine, ma odihnesc in curte cu articolul lui Marius Chivu din Dilema Veche, Femei cu inlocuitori. Tonul e acuzator: autorul nu creeaza cu adevarat personaje feminine, ci imprumuta niste voci unor figurine plasate ici-colo prin Europa, scrie banal despre singuratatea femeii, face parada de cultura, frazele nu au muzicalitate, psihologia femeilor ramane nesondata.
    M-a intrigat, stiam altceva de la tine. Oricum, citeste articolul din pagina 15 si spune-mi ce impresie ti-a facut, e totusi un barbat, normal ca pararea ta conteaza mai mult pentru mine… sunt curioasa, mai ales ca ma pregateam sa citesc si eu cartea si vreau sa stiu daca merita efortul 🙂

Lasă un răspuns

