Ganduri de vara

ws_Flower_Field_1024x768_micVara e pe terminate… cica. 🙂 Pentru mine abia incepe. Inca nu am plecat in vacanta, mai am putin, dar simt deja bucuria si placerea unui concediu in aer liber, la munte. Abia astept! Soare, flori, aer curat si proaspat, dimineti racoroase cu iarba umeda, dupa-amieze calde si linistite… O placere. Gandul la apropiata vacanta si la muntele linistit care ma asteapta ma face sa mi se para usoare si placute zilele ramase in Bucurestiul incalzit si obosit… Am impresia uneori ca orasul asta e viu si respira, iar acum, cand oamenii au plecat in vacanta si strazile sunt mai goale ca de obicei, isi trage si el sufletul si isi indreapta spatele cocarjat de atata povara, praf si caldura…

Luati-va un minut sa visati la o pajiste cu flori, la un copac de la poalele muntelui, la un camp de floarea soarelui sau la un parau proaspat si nelinistit ce curge printre stanci! Imprumutati putin din pacea lor si din bucuria lor de viata! Acum nu-i asa ca toate vi se par mai frumoase, mai usoare, mai vii?

Zi frumoasa si insorita tuturor!

Scrie un comentariu

Din categoria eu si lumea

Lasă un răspuns

