Bal mascat

 

in fiecare dimineata
imi pun mastile pe fata
una cate una
si plec
la balul mascat

fiecarui trecator
ii arat o alta masca
sunt draguta
cuminte
sunt tacuta, intelegatoare
uneori puternica
alteori supusa
mereu vesela
surazatoare
poftiti, serviti
dansez cu viata
si imi fardez zilnic
mastile de nepretuit

ma intalnesc mereu
cu alte masti
de culori diferite
cu obraji rosii de furie
sau albi de nepasare
cu buzele stranse
masti suferinde
sau blande
cu ochii pierduti
cautand fericirea
bucurii
sau Dumnezeu mai stie dupa ce anume
rascoleste fiecare
prin fire de praf

mastile-cameleon
sunt cele mai periculoase
niciodata nu stii
care e culoarea lor adevarata
isi schimba mereu
fondul de ten

seara
imi sterg obosita
straturile groase de fard
imi spal fata goala
imi mangai buzele
care au mintit toata ziua

ma uit in suflet
cu teama
asteptand sa ma intalnesc
cu mine
uneori nu ma recunosc
m-am obisnuit
cu mastile mele

ma privesc in oglinda
in inima vad
o faptura frumoasa
de apa, de aer, de soare si flori
cu ras de izvoare
si parul de nori

lacrimi imi curg
pe obrajii decolorati
de atatea zambete false
plang, incet,
pe ascuns, pe tacute
pentru fata de lumina

ea nu va putea merge
niciodata
la balul mascat

5 comentarii

Din categoria poeme

5 răspunsuri la „Bal mascat

  1. imi place foarte mult faţa blogului, iar poza de azi se asortează. îmi place titlul şi faptul că totul ţine de inimă. spor-t pe mai departe.

  2. Multumesc! Ma bucur ca iti place, te mai astept pe blogul meu 🙂 Te vizitez si eu pe tine, e dragut blogul 🙂

  3. corina

    cred ca poezia asta e preferata mea de pana acum…

  4. Merci Corina, ma bucur ca iti place 🙂

  5. Eu cred ca fata de lumina nu are nevoie sa mearga la balul mascat. Ea este ocupata sa fie. Atat.

Lasă un răspuns

